Genital Estetik

Genital Estetik kadınların vajina bölgesi ve çevresinde bulunan sorunların tedavi edilmesini hedefleyen estetik uygulamalardır.

Kadınlarda genetik bölgede doğumdan kaynaklanan ya da zaman içerisinde oluşan estetik ve fonksiyonel problemler Genital Estetik tedavisi ile çözülmektedir.

Teknolojik gelişmelerin sağlık uygulamalarına yansıması ile Genital Estetik uygulamaları oldukça kolay ve popüler hale gelmiştir.

Kadınlar tarafından oldukça talep edilen Genital Estetik yöntemleri ihtiyaç duyan erkeklere de uygulanabilir.

Genital Estetik tedavileri klinik ortamında uzman hekimler tarafından yapıldığı sürece güvenli ve hızlı uygulamalardır.

Sizde genital bölgenizde rahatsızlık duyuyor veya sorunlar yaşıyorsanız Hemen Bize Ulaşıp uzman doktorlarımız tarafından muayene olabilir, tedavi planınızı hazırlayabilirsiniz.

Genital Estetik Nedir?

Genital bölgede fonksiyonel ve estetiksel rahatsızlıklar hisseden kişilerde (özellikle kadınlar) arzu edilen yapının oluşturulması için Genital Estetik yöntemleri kullanılır.

Genital Estetik ile kişinin sadece istediği görünüm elde edilmekle kalmayıp cinsel ilişki sırasında daha iyi ve rahat hissetmesi sağlanır.

Kadınlar için uygulanan Genital Estetik yöntemleri fiziksel özelliklerine ve yaşına bağlı olarak farklılık göstermektedir.

Genç yaşlardaki kadınlarda klitoris, vulva ve labia bölgelerini ilgilendiren estetik uygulamalar yapılmaktadır. Daha ilerlemiş yaşlardaki kadınlarda vajina genişliği, doğum izleri, iç ve dış dudaklardaki sarkmalar tedavi edilmektedir.

Genital Estetik Neden Yapılır?

Özellikle kadınlarda genital bölgede yaşanan deformasyonlar nedeniyle fonksiyonel ve estetiksel sorunlar oluşabilir.

Bu gibi durumlar yaşayan kadınların özel hayatlarında utangaçlık yaşadıkları ve cinsel birlikteliklerinde özgüven kayıpları olduğu görülmektedir.

Yaşanan Genital Bölge sorunları kadınları cinsel ilişkilerden soğutmakta ve çiftler arasında iletişim sıkıntıları oluşmasına neden olur.

Genital Estetik uygulamaları sadece genital bölge sağlığını geri kazandırmakla kalmayıp kişinin psikolojik durumunu ve özgüvenini üst seviyeye çeker.

Kadınlarda Genital Estetik uygulanmasını gerektiren durumları şu şekilde sıralayabiliriz;

• Genital bölgede doğuştan bulunan hasarlar,
  • Yaşlanmaya bağlı vajinal bölgede oluşan estetik bozukluklar,
  • Aşırı kilo alıp – verme nedeniyle sarkmalar oluşması,
  • Doğum nedeniyle vajina ve çevresinde oluşan şekil bozuklukları,
  • Vulvada oluşan hasarlara bağlı olarak vajina dudaklarındaki aşırı büyüme,
  • Doğum sırasında yapılan kesiler nedeniyle vajina estetiğinin bozulup cinsel tatminin kaybolması,
  • İdrar kesesinde yaşanan problemlere bağlı rahim sarkması ve idrar kaçırması oluşması.

Genital Estetik Ameliyatları

Genital Bölgesinde estetik ve fonksiyonel rahatsızlıklar bulunan ve tedavi için Genital Estetik uygulamalarını tercih eden kişiler öncelikle muayene edilirler.

Uzman doktorlar tarafından yapılan muayene sonucu yaşadığı sıkıntılara en uygun tedavi yöntemlerini kapsayan bir tedavi planı oluşturulur.

En fazla tercih edilen Genital Estetik uygulamaları şunlardır;

• Labioplasti (İç Dudak Estetiği)
  • Vajinoplasti (Vajina Daraltması),
  • Klitoral Estetik,
  • Dış Dudak Estetiği,
  • Perine Estetiği,
  • Vajina Gençleştirme,
  • Vajina Daraltma,
  • G Noktası Büyütme,
  • Estetik Kasık Cerrahisi,
  • Lazerle Vulva Beyazlatma,
  • Kızlık Zarı Onarımı.

Yazımızın devamında en fazla tercih edilen Genital Estetik tedavi yöntemleri arasında görülen Labioplasti, Vajinoplasti, Klitoral Estetik ve Perine Estetiği hakkında detayları bulabilir, yaşadığınız problemler ile ilgili tedavi olmak için Hemen Bize Ulaşabilirsiniz…

Labioplasti (İç Dudak Estetiği)

Labioplasti tedavi yöntemi ile vajinal bölgede küçük dudaklarda sarkmalar ve simetri bozuklukları giderilir.

Genital Estetik operasyonlarının neredeyse yarısını kapsayan bu yöntemle estetik sorunlar dışında vajinal enfeksiyonlar ve idrar yolu enfeksiyonları da giderilir.

Genetik özellikler veya aşırı kilo kayıpları sonucu oluşan iç dudak sarkmaları Labioplasti tedavisi ile iyileştirilerek kadınların estetiksel ve fonksiyonel rahatsızlıkları yok edilir.

Vajinoplasti (Vajina Daraltması)

Vajinoplasti kadınlarda doğum sonrası oluşan veya genetik özellikleri nedeniyle doğuştan bulunan vajinalarının geniş olması sorununun cerrahi uygulamalar yardımıyla tedavi edilmesidir.

Genital Estetik uygulamaları arasında Labioplastiden sonra en fazla kullanılan estetik tedavi yöntemidir. Kadınların vajinası daraltılarak cinsel birliktelik sırasında çiftin daha büyük haz yaşamasına yardımcı olunur.

Klitoral Estetik

Klitoral Estetik tedavisi kadınlarda vajina içerisinde bulunan klitorisin daha net ve estetik bir görünüme kavuşması için uygulanan tedavi yöntemidir.

Genital Estetik tedavileri kapsamında uygulanan bu yöntemle klitoris daha görünür hale getirildiği gibi bölgedeki fazla dokular alınarak cinsel birliktelik anında etkileşimin daha fazla olması sağlanır.

Perine Estetiği

Perine Estetiği doğum sonrası kadınlarda oluşan dikiş izlerinin yok edilmesi için uygulanan Genital Estetik yöntemidir.

Perine kadınlarda anüs ve vajina arasında kalan bölgedir. Perine Estetiği kapsamında bu bölgede oluşan doku bozuklukları ve sarkmalar da tedavi edilir.

Perine Estetiği kadınlara tek başına uygulanan bir yöntem olmakla birlikte gerekmesi halinde Labioplasti veya Vajinoplasti ile kombine olarak da uygulanabilir.

Genital Estetik Nasıl Yapılır?

Genital Estetik tedavisi olmak isteyen kişiler öncelikle alanında uzman doktorların bulunduğu sağlık kuruluşlarına ulaşmalıdır. Tedavinin başarısı ve kişinin sağlığı için bu durum çok önemlidir.

Genital Estetik uygulamaları arasında en sık kullanılan yöntemlerden olan Vajinoplasti ve Labioplasti sedasyon olarak adlandırılan anestezik yöntem ile yapılır.

Ortalama 30 dakika süren bu uygulama hastaya ve vulva tipine bağlı olarak lokal anestezi altında da yapılabilir.

Genital Estetik uygulamaları arasında değerlendirilen vajina daraltma, sıkılaştırma ve beyazlatma tedavileri anestezi kullanmaya ihtiyaç duyulmadan yapılır.

Genital Estetik Tedavileri bu alanda uzman bir Jinekolog tarafından sağlıklı bir ortamda yapıldığı sürece kolay ve güvenli uygulamalar olarak bilinir.

Genital Estetik Faydaları

Genital Estetik uygulamalarının faydaları arasında şunlar bulunmaktadır;

• Kişinin kendisini iyi hissetmesi ve özgüveninin artması,
  • Tayt, mayo vb. kıyafetleri daha rahat giymesi ve hayal ettiği estetik görüntüye ulaşması,
  • Kadınların cinsel birliktelik esnasında aldıkları zevkin artırılması ve oluşan ağrıların yok edilmesi,
  • Genital Estetik kapsamında yapılan uygulamaların kolay ve güvenli şekilde yapılabilmesi,
  • Kişinin uygulama sonrası aynı gün sosyal yaşamına devam edebilmesi,

Genital Estetik Fiyatları

Genital Estetik Fiyatları hakkında bilgi almak için ulaştığınız sağlık kuruluşlarından farklı ücretler duyabilirsiniz. Sağlık alanında yapılan uygulamalar ile ilgili hasta muayene edilmeden kesin bir fiyat vermek mümkün değildir.

Genital Estetik Fiyatları 2022 yılında birçok etmene bağlı değişiklik göstermekle birlikte bu etmenleri şu şekilde belirtebiliriz;

• Hastanın fiziksel özellikleri ve genital bölge yapısı,
  • Kişinin yaşadığı problemin boyutu ve genital bölgesinin durumu,
  • Uygulanacak Genital Estetik yöntemi,
  • İşlemleri yapacak uzmanın tecrübesi ve kliniğin tedavi geçmişi.

Genital bölgesinde rahatsızlıklar yaşayan ve Genital Estetik tedavisi olmak isteyen kişiler kliniğimize ulaşarak randevu alabilir, alanında uzman doktorlarımız tarafından muayene ve tedavi olabilirler.